Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HOB
Linqid skrev:Jättesnygg bil, men jag förstår inte varför man inte kan beställa R-Design med svarta lister, rails & backspeglar. Smak är ju personligt, men jag tycker det hade blivit ännu snyggare!
Instämmer, fast tvärtom: skulle gärna ta kromade lister på en mörk V90CC.

Borde vara enkelt för Volvo att låta kund välja mellan krom, blank svart och matt svart.
av Jonathan81
Spoiler »

Riktigt snygg bil!

Men tycker den ser hög ut fram..... Mycket luft mellan däcket och skärmen..

Håller med tidigare, man skulle fått välja mellan svart, silk, eller kromlist på bilen!! Alla tre finns i produktionslinjen så det borde inte vara någon omöjlighet
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Med största sannolikhet sitter det någon form av transportskydd i fjädrarna fram, som gör att den är lite högre.

Men mycket, mycket fin bil!! :-)-)
av HiTek
Spoiler »
Jävlar! Nu snackar vi schteek! :-)-) :D
av guldbajare
XC90_Executive skrev:Med största sannolikhet sitter det någon form av transportskydd i fjädrarna fram, som gör att den är lite högre.

Precis satt 2st plastdistanser i varje framfjäder. mycket bättre utan dom monterade :)

Skickat från min SM-G928F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Rillee
Riktigt snyggt och kommer nog bli ännu snyggare när styling kitet kommer på.

Smart med skumgummi på dörrarna, mindre risk för skador men de kunde ha haft en annan färg :wink:
Användarvisningsbild
av Perra83
guldbajare skrev:
XC90_Executive skrev:Med största sannolikhet sitter det någon form av transportskydd i fjädrarna fram, som gör att den är lite högre.

Precis satt 2st plastdistanser i varje framfjäder. mycket bättre utan dom monterade :)

Dom satt kvar på min bil. Körde rätt länge med dom. Tyckte bilen va hög fram och fick se dom... :-(O)
Användarvisningsbild
av thread
Perra83 skrev:
guldbajare skrev:

Dom satt kvar på min bil. Körde rätt länge med dom. Tyckte bilen va hög fram och fick se dom... :-(O)
Jag har tyckt samma sak med min. Har dessutom haft ett ljud höger fram när jag kört över fartbulor och liknande som irriterat mig. Kollade nyss och visst, de sitter kvar på min bil med. Helt sinnessjukt. Min återförsäljare har lite att förklara idag :-(O)
av Jonathan81
Någon som vet om man kan få stänkskydd till r design? När man bygger bilen på volvos hemsida går det kombinera, men min säljare säger att det inte passar....
av extragloves
Perra83 skrev:
guldbajare skrev:

Haha. Har hela tiden tyckt min ser hög ut i fram och mycket riktigt sitter det några vita plastdistanser där. Bara att slita ur dem eller måste man jacka upp bilen? Var så skitigt nu att jag inte ville testa
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 39
Gasspjäll- justering.

Det ska vara stängt och ska inte behöva […]

740 som krånglar

231 så är det något fel på […]

Åtdragning vattenpump B230E