Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av martinw
Tänkt att plocka upp i morgon (07/03), men fick ett samtal idag från ÅF... på grund av airbag problem som de inte kan leverera bilen och jag måste vänta tills Volvo hittar en lösning! :???:
Användarvisningsbild
av Robbi
martinw skrev:Tänkt att plocka upp i morgon (07/03), men fick ett samtal idag från ÅF... på grund av airbag problem som de inte kan leverera bilen och jag måste vänta tills Volvo hittar en lösning! :???:
Jag hade tänkt plocka ut min idag men fick samma samtal om ett problem som ÅF måste kontrollera innan de släpper den. Jag fick däremot inte reda på att det är ett airbagproblem men verkstaden gissade det. Har du fått bekräftar att det är airbag? Oerhört segt i vilket fall...
av martinw
Robbi skrev:
martinw skrev:Tänkt att plocka upp i morgon (07/03), men fick ett samtal idag från ÅF... på grund av airbag problem som de inte kan leverera bilen och jag måste vänta tills Volvo hittar en lösning! :???:
Jag hade tänkt plocka ut min idag men fick samma samtal om ett problem som ÅF måste kontrollera innan de släpper den. Jag fick däremot inte reda på att det är ett airbagproblem men verkstaden gissade det. Har du fått bekräftar att det är airbag? Oerhört segt i vilket fall...
Jag var lite upptagen och i en bullrig miljö - Jag tror jag förstod airbag men jag kan förstå det fel.
Användarvisningsbild
av Robbi
martinw skrev:
Robbi skrev:
Jag var lite upptagen och i en bullrig miljö - Jag tror jag förstod airbag men jag kan förstå det fel.
Någon volvoit som hänger här och vet?
av Flajjan
Återkallelsen gäller enligt säljaren jag har kontakt med XC90.
Fick idag besked att min bil tas in och görs iordning på fredag, då borde min V90CC komma nästa vecka.
Det är faktiskt med ganska blandade känslor, har läst om så mycket fel på bilarna att jag nästan kunde fortsatt med min XC70 ett tag till, samtidigt som det ska bli kul med något nytt - jag har aldrig i mitt 39 åriga liv haft en bil så länge om 3 år, som jag haft min XC70.
av ansjo
Beställer jag en V90CC T5 idag levereras den i augusti, enligt säljaren.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 33

Ta bort kåpan över motorn och lägg[…]

Det amerikanska företaget Lyten köper No[…]

Srs

Hej alla har en v70n från 01 en vecka efter […]

B230E K-Jetronic 740 till 240