Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av FilipDjurberg
Spid3r skrev:
FilipDjurberg skrev:R-Design grillen är snyggast då den är inte är i hel krom, smaksak... :wink:
Samma åsikt som dig :)...r-design grill beställd 8)

Var inne på din garaget och tittade. Tror R-Desigen passar bättre! Vad får man betala för en grill hos ÅF?
av perhall
Vad kostar det med en ny grill? Monteringen är enkel, antar jag, men ändå en inte helt irrelevant fråga med tanke på att du inte verkar övertygad. Att lägga till dragkrok eller navi tillför ju funktion, det här inte, så priset är inte ointressant...
Användarvisningsbild
av Spid3r
perhall skrev:Vad kostar det med en ny grill? Monteringen är enkel, antar jag, men ändå en inte helt irrelevant fråga med tanke på att du inte verkar övertygad. Att lägga till dragkrok eller navi tillför ju funktion, det här inte, så priset är inte ointressant...
Tror grillen ligger runt 3' (själv betalar jag rabatterat pris :) ), en polare till mig kommer att byta grillen, det råder lite osäkerhet huruvida man måste ta den hela kofångaren för att lossa grillen på insidan, så det återstår att se om det blir pilligt :)
Användarvisningsbild
av Spid3r
HarleyCorv skrev:Momentum grill är snyggast, din S90 är mycket snygg. Själv väntar jag på min S90 D3 beräknas levereras om 3 veckor.
Grejen är, i mina tidigare Volvo-köp så har jag alltid pillat i lite r-designprylar, inte minst grillen...nu har jag köpt backspeglar kåpor och tror att tillsammans med r-designgrillen kommer bilen att få en liten lyft...sedan med 20" till våren... :lol:
av Exyzäta
Spid3r skrev:
HarleyCorv skrev:Momentum grill är snyggast, din S90 är mycket snygg. Själv väntar jag på min S90 D3 beräknas levereras om 3 veckor.
Grejen är, i mina tidigare Volvo-köp så har jag alltid pillat i lite r-designprylar, inte minst grillen...nu har jag köpt backspeglar kåpor och tror att tillsammans med r-designgrillen kommer bilen att få en liten lyft...sedan med 20" till våren... :lol:
Att styla en Volvo är som att sminka en gris läste jag nånstans. ;)
Användarvisningsbild
av Spid3r
Exyzäta skrev:
Spid3r skrev:
Att styla en Volvo är som att sminka en gris läste jag nånstans. ;)
it's good one... :D

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]