Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

En V90 T5 R-Design MY18

Beställde i månadsskiftet till februari och har lev vecka 26! Nu är det i väntans tider..

Passion Röd Solid
Charcoal Läder RB0R
Klimatpaket VOC,
Teknikpaket Pro
21" 5-dubbellekrad, mattsvart, Diamond Cut
Aut avbländande inner och ytterbackspeglar
Baksätesvärme
Borttag av modell och motor emblem på bakluckan
Eluppvärmd ratt
Exteriört styling paket
Head Up display
Intellisafe Surround
Panelinlägg, Kolfiber
Panoramaglastak
Sensus9" PS Bowers & Wilkins
Park Assist Camera
Parkeringssensor, fram o bak
Programmerbar bränslevärmare
ROAD FRICTION INDICATION
Sensus Navigation
Spolarmunstycken, eluppvärmda.
Strålkastare dynamisk LED
Volvo on Call
Växlingspaddlar

Har inte sett någon passions röd på riktigt på en V90 än. Bra eller anus?
Spoiler »
Vad svårt det blir nu!! velar som tusan mellan en röd eller vit. Kommer man tröttna på röd? Gör den sig bättre på riktigt än på bild bla bla bla... ?:-/ ?:-/ ?:-/ ?:-/
guldbajare skrev:Har skruvat med en solid vit r-design. Den tyckte jag personligen inte gjorde sig rättvis. I övrigt gillar jag vitt men på v90 blir det lite tamt.

Skickat från min SM-G928F via Tapatalk

F*n vad svårt det är. Var helt bombsäker på att jag ville ha rött när jag beställde men nu blir jag sjukt osäker.. Beställde du en röd?
FilipDjurberg skrev:
guldbajare skrev:Har skruvat med en solid vit r-design. Den tyckte jag personligen inte gjorde sig rättvis. I övrigt gillar jag vitt men på v90 blir det lite tamt.

F*n vad svårt det är. Var helt bombsäker på att jag ville ha rött när jag beställde men nu blir jag sjukt osäker.. Beställde du en röd?
Japp min är beställd röd men är fortfarande ändringsbar.
En kollega får.som sagt en röd med 21" kommande vecka som jag ska montera styling kit på. Ska bli intressant o se hur den ser ut :)

Är dock lite sugen på en onyx black oxå.
Men svarta bilar...
guldbajare skrev:
FilipDjurberg skrev:

Japp min är beställd röd men är fortfarande ändringsbar.
En kollega får.som sagt en röd med 21" kommande vecka som jag ska montera styling kit på. Ska bli intressant o se hur den ser ut :)

Är dock lite sugen på en onyx black oxå.
Men svarta bilar...

Det är precis så min kommer se ut också (som din kollegas) och kan du inte vara sjyst och ta lite bilder på hur den ser ut när den är klar? Jag skickar meddelande till dig!

Ja, svart är kanon fin färg men svart är alltid svart.. Omöjligt att hålla rent och minsta lilla syns :(
guldbajare skrev:Ska försöna göra det när bilen är leveransklar o tvättad :)

Kanon!! Det låtar åt vitt men rött sticker ju ut lite mer och känns lite mer sportigare!! Vi får se, många sömnlösa nätter nu haha!!
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48

Det låter sannerligen inte hälsosamt at[…]

Normalt på Japanska bilar av dessa årg[…]

3G släcks

Jag lyfter upp frågan igen. Vad gäll[…]

Här är det målarverkstad i tvä[…]