Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av barcusmrandt
Hej,

Mitt första inlägg här på forumet, men säkerligen inte det sista :)

Har beställt en V90 t8, med leverans nån gång i juni. Säljaren nämnde att det kommer en ny interiörfärg, Maroon Brown, under våren/sommaren. Han hade bara en halvdålig bild utskrivet på A4, men jag tyckte den såg så snygg ut att jag beställde med den. Färgen finns också i konfiguratorn på Norska sidan, men när man börjar kryssa för tillvalen så står det bara att "ingen bild tilgänglig, visar standardbild istället". Så jag har ännu inte fått se hur just min blir att se ut med tilval osv.

Så jag undrar om det är nån annan här på forumet som har någon bild? :)

Även om det inte är nån som har någon bild, så kan ju det här inlägget fungera som information till de som ännu inte fått med sig den nya färgen :)

Bild
Användarvisningsbild
av V9097
Det finns en bild i den här tråden på ett brunt läder till S90L. Antagligen samma kulör som du beställt men vet inte till 100%. Jag tycker hur som helst att det är riktigt snyggt :-)-)

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... L#p1132244
av barcusmrandt
Kollade upp bilderna på S90L som du visar till, men tror du det är samma? Den såg aningen ljusare ut? Tycker den mörkbruna nyansen är betydligt snyggare - hoppas det är så den ser ut när jag får den... :???:
Användarvisningsbild
av Wibe
Testade den Norska sidan och det bruna skinnet i en V90 Inscription. Såg snyggt ut. Det vill jag också ha..

Sent from my A0001 using Tapatalk
Användarvisningsbild
av Wibe
Har du förr den bruna klädseln verifierad på order? Jag blev själv sugen på detta och var på min säljare. Han visste inget men mejlade Volvo och jag fick nu svaret att den har letat sig ut hos många marknaders bygg din bil utan att det skall vara så. Det var tvärstopp att beställa denna men kul om du lyckats få igenom det

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hej. Kan man byta hela mätarpanelen utan att […]

Hybriderna har som StefanN skriver inbyggda skydd […]

Inte en chans. Ända gången det är […]

OM RYSSEN KOMMER

Och det spekuleras i om en av Sverige donerad S[…]