Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej,

Jag är ny på forumet och denna fråga har kanske besvarats tidigare!? Jag har dock sökt så gott jag kunnat utan att finna något.

Min fråga: Hur ofta uppdateras leveransinformationen på "Min Volvo"? Min har uppdaterats varje fredag "like a Swiss Watch". Men sista uppdateringen skedde 2017-02-10 och sedan dess ingenting. Det står fortfarande 6 veckor kvar till leverans.

Tack på förhand!

Christoffer
Min nedräkning ändras varje fredag, " bara" 11 veckor kvar nu, känns som en evighet
Det är väl som så att datumet endast ändras om leveransveckan eller annan information ändras. Hur många veckor det är kvar räknas inte som uppdaterad information, tolkar det som att det bara är en räknare som räknar ner...
christoffermoberg skrev:Hej,

Jag är ny på forumet och denna fråga har kanske besvarats tidigare!? Jag har dock sökt så gott jag kunnat utan att finna något.

Min fråga: Hur ofta uppdateras leveransinformationen på "Min Volvo"? Min har uppdaterats varje fredag "like a Swiss Watch". Men sista uppdateringen skedde 2017-02-10 och sedan dess ingenting. Det står fortfarande 6 veckor kvar till leverans.

Tack på förhand!

Christoffer
Min har ändrats på tisdagar av nån anledning!
@perzet; Låter rimligt! Det är säkert som du skriver att informationen endast ändras vid förändring. Tack för alla svar!
Nästa elbil från Volvo?

Fast nya EX60 för 700 000 kr borde mång[…]

Lyfta mittkonsolen

Jag behöver komma åt under mittkonsolen[…]

Stenskott då rostar det inge konstigt med de[…]

Vårterminen på båtmotorn

Ja,nu är det äntligen dags att göra[…]