Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Wolfyswe
linnnet skrev:Heads up för er som beställt under 'fria vinterdäck' kampanjen. I min beställning stod Pangaea fälgar - men jag fick bilen med Segin fälgar. Pangae-fälgarna är slut på Volvo och man ersätter med Segin. Katastrof. :lol:

Hade gärna betalat ett par tusen för att slippa Segin - men nu hade jag en väldigt tillmötesgående säljare som ringde runt till sina kollegor och lyckades fiska upp ett par 17" Pangaea hos en kollega som jag ska få byta till. Så beroende på vad ni har i era specar så får ni dubbelkolla vad ni faktiskt får vid leverans!
Jag fick min bil 14/2 och det var med rätt fälgar. Blev tvungen att dubbelkolla efter din post.
Men det var Pangae, tur det för Segin ser ut som plastfälgarna man täcker billigare stålfälgar med.
Du vet sådana där billiga i plast som man köper på biltema :-O)
av KrilleW
fjohan82 skrev:Hämtar min V60 på onsdag :-)-)
Ahh, det blev köp alltså. Stort grattis till en riktigt fin bil! :D
Användarvisningsbild
av fjohan82
KrilleW skrev:
fjohan82 skrev:Hämtar min V60 på onsdag :-)-)
Ahh, det blev köp alltså. Stort grattis till en riktigt fin bil! :D
Tack! :D
Jo det var ett för bra pris för att inte slå till. Dessutom fri försäkring 1 år, full tank, en uppsättning vinterdäck på alu, monterade stänkskydd och lite annat jag förhandlade mig till.
Fick dessutom 60' för min V50 med nästan 20' mil på mätaren. Bästa budet hittills.
av tkntkn
Det rör på sig. Från v15 till v14 och nu idag v13.

Beställde xc60 21/11

Bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Ice71
Beställde en XC60 D4 AWD i måndags.
Prel.leverans v. 24 Lääänge kvar :|
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176