- tis 14 feb 2017, 08:54
Man får ju en ny bil med 2 år nybilsgaranti, 3 år vagnsskada och förmodligen väldigt bra andrahandsvärde efter 3 år.
Stationarius skrev:Jag är ju inte mycket för att betala över 100.000 kr extra för SumFlum, inget jag värdesätter, jag kikade på erbjudandet och det hade allt jag vill ha i en bil. t.ex. businesspaket med LED-ljus, High-Performance Stereo, AWD. Det skulle vara större motor i så fall.VolvoB20 skrev:Lägg till automat, vinterdäck, skinnklädsel, klimatpaket, dragkrok och lite andra nödvändiga tillbehör så är du uppe i ett listpris på 480 000. Att få utrustning motsvarande en Classic Summum blir ännu lite dyrare.Stationarius skrev:För drygt 300 000 får du en 2016 XC70 D4 AWD Summum som har gått ca 2000 och det känns som ett kap jämfört med de föreslagna bilarna.Det är ju en snart 10 år gammal modell. För 386.000 får du en sprillans ny Volvo V90 Cross Country D4 Business AWD. Det känns ju ännu mera prisvärt.
Man får ju en ny bil med 2 år nybilsgaranti, 3 år vagnsskada och förmodligen väldigt bra andrahandsvärde efter 3 år.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.