Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
slipa är piss tråkigt. lacka är roligt men har inte sträckt mig längre än småsaker med burk . Jag har villjan men inte kunskapen :oops:
Användarvisningsbild
av Nexus
Måste säga :!: Du har fått bra stil på kärran (W) nu en dum fråga igen :oops: ska du tona bakrutorna?? tycker det ser lite konstigt ut när bara "skåpet" är riktigt mörk tonat :roll:
Användarvisningsbild
av Varti
väldigt fin kärra :)
Användarvisningsbild
av Nexus
anderzohn skrev:nej d blir nog ingen om toning av dom rutorna gott att få ha baslådan ifred en liten stund ialf :wink:
Aha du har baslåda :idea: Skulle du inte ha skrivit (N) Jag vet var din postlåda bor :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: \;-)
av anderzohn
grammse skrev:
anderzohn skrev:nej d blir nog ingen om toning av dom rutorna gott att få ha baslådan ifred en liten stund ialf :wink:
Aha du har baslåda :idea: Skulle du inte ha skrivit (N) Jag vet var din postlåda bor :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: \;-)
ja d är ganska lugnt dom får jobba lite för den ialf..står på en låst parkering å in backad mot väggen..å lådan väger väl ca 100kg :wink:
V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]

Nya Volvo XC70 PHEV

En förbränningsmotor och 3st elmotorer, […]

Kolla tändstift och tändspolar änd&[…]

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]