Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Godmorgon!
Jag var stor i käften och skrev att ramavtalet gäller även vid privatköp för oss, Fel Fel Fel!!!
Offerten kom på en V90 D4 CC Pro med lite lull lull. 561 000 Brutto och 524 000 Netto.
Min fråga är om ni har nåt tips på handlare jag kan skicka en förfrågan till som vill sälja?
Prova någon av de större städerna som har flera handlare och ta offerter från fler än en. Sedan ställer du deras offerter mot varandra och prutar så mycket du kan. Antagligen måste du besöka dem personligen för att de ska hantera din förfrågan seriöst.

Jag vet inte vad handlarna ger för rabatter nu, men när jag beställde privat i somras fick jag 10% på priset i Bygg-din-Volvo.
Tack för tipset,jag rullar ner till Tranås på Onadag och passar på då!!
Tack än en gång för tipset, imorgon tackar jag för mig hos den lokala handlaren efter 16st Volvo. Köper den nya ca 35 mil söder ut.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ca 15 000 men är bara offert utan att träffas
Och diskutera ditaljer
Jag fick 8% på bilen 7% på vinterhjul,
35 mil söderut 9,5 på bilen och 10% på resten utom klimat och teknikpaketen
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickade en offert till Bra bil vallentuna för att jag läst gott om dom här på forumet. T5 CC AWD 571k brutto 505k netto :shock: Det är ju 12% bara sådär. :D

Faktiskt så att T5 AWD är samma pris som D4 AWD :)
~Kalle~ skrev:Skickade en offert till Bra bil vallentuna för att jag läst gott om dom här på forumet. T5 CC AWD 571k brutto 505k netto :shock: Det är ju 12% bara sådär. :D

Faktiskt så att T5 AWD är samma pris som D4 AWD :)
Är det, jämför du nu inte en rabatterad T5 med en motsvarande D4 till listpris?
~Kalle~ skrev:Skickade en offert till Bra bil vallentuna för att jag läst gott om dom här på forumet
Svärfar har handlat nästan alla sina bilar där, nåja, de senaste bilarna iaf med byte var 2-3 år. Kommer definitivt ta en koll där själv när det blir dags.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 56

Tack för tipset. Det här är VEA-mot[…]

Dolda Vinkeln...

För skojs skull så köpte jag mig e[…]

Det har inte sålts så många &aum[…]

Låg räckvidd Volvo ex30