Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Qwedz skrev:Bruna bilar är skitfula och borde ha fått stanna kvar på 70-talet imo.
Vill nog inte drista mig att säga skitful, tycker Maple Brown är sjukt snygg i verkligheten.
MEN... Har en känsla av att den inte kommer att åldras så bra. Skulle man välja den är jag rädd för att man efter ett halvår skulle kräkas på färgen... ;-//
JanneP77 skrev:
Qwedz skrev:Bruna bilar är skitfula och borde ha fått stanna kvar på 70-talet imo.
Vill nog inte drista mig att säga skitful, tycker Maple Brown är sjukt snygg i verkligheten.
MEN... Har en känsla av att den inte kommer att åldras så bra. Skulle man välja den är jag rädd för att man efter ett halvår skulle kräkas på färgen... ;-//

Nu Janne är dem låsta, skönt? Gjorde du några sistaminuten ändringar? Nu är det bara att luta sig tillbaka och vänta lite till. Hehe
Boozer87 skrev:
JanneP77 skrev:

Nu Janne är dem låsta, skönt? Gjorde du några sistaminuten ändringar? Nu är det bara att luta sig tillbaka och vänta lite till. Hehe
Det är jätteskönt! :lol:
Var inne i förrgår och fick lite terapi av min säljare för min ändringsångest... Till slut blev det inga ytterligare ändringar så nu väntar jag på denna;

Paket: Business Pro, Klimatpaket, Loungepaket, MCY70
Färg: Luminous sand 719
Klädsel: Charcoal textil/läder R200
Modell: V90 Cross Country
Modellår: 2017
Motor: D4 190hk
Reg nr:
Styrning: VÄNSTERSTYRD
Utrustningsnivå: Momentum
Växellåda: 8-stegad Automat AWD

Extrautrustning:
001050
A 20" 80X20F
Aluminium vinterhjul
Aut avbländande inner och ytterbackspeglar
Backkamera
Belysningspaket
Digitalt kombiinstrument
Dimljus (LED) med kurvljus i främre spoiler
Drag, delbart
Drive mode settings.
Elupp. Torkarblad med int. spolningsystem
Eluppvärmd ratt
Eluppvärmt baksäte, yttre positioner.
Eluttag 230 volt i bakre tunnelkonsol
Innertak, Svart
Intellisafe Surround
Klimatanläggning, 4:a zoner + kylt handskfack
Lasthållare
MARKET ADAPTION
Mörkt tonade bakre,bakdörrar samt runt lastutr.
Panoramaglastak/Taklucka i glas
Parkeringshjälp fram och bak m.parkass
Parkeringsvärmare med tidur.
Sensus Connect, Premium Sound BoW med 9"
Sensus Navigation
Sidodörrar o.bakre lastutr.med lam.glas o WRG
Skyddsgaller i stål.
Solgardin bakre sidodörrar
Strålkastare, Dynamisk LED
Stänkskydd, fram och bak
Transportskydd
Volvo on Call

Vecka 13 känns lååångt borta! :-O)
Tror på din färg på CC. Tror även att denimblå kommer överaska, såg en bild som såg bra ut iaf.

Jag har ingen bra spec då en del eftermonteras ( Frugan jobbar volvo) kapar lite kostnader.

D4 AWD pro, teknikpkt, klimatpkt, stylingpaket, pärlemovit, subwoofer, 360° kamera, VOC, parkassist, svart innertak, barnkuddar yttre platser, tonade rutor, stänkskydd, galler, drag, och beställde 21" precis. Det är väl i stora drag det, kanske har missat något.

Har en idé om hur den ska bli lite med cross country men det återkommer jag med bilder när det är gjort.
Boozer87 skrev:Tror på din färg på CC. Tror även att denimblå kommer överaska, såg en bild som såg bra ut iaf.

Jag har ingen bra spec då en del eftermonteras ( Frugan jobbar volvo) kapar lite kostnader.

D4 AWD pro, teknikpkt, klimatpkt, stylingpaket, pärlemovit, subwoofer, 360° kamera, VOC, parkassist, svart innertak, barnkuddar yttre platser, tonade rutor, stänkskydd, galler, drag, och beställde 21" precis. Det är väl i stora drag det, kanske har missat något.

Har en idé om hur den ska bli lite med cross country men det återkommer jag med bilder när det är gjort.
Låter som en fin bil! Chrystal white blir garanterat supersnyggt, valde det först! :-)-)
Lokala handlaren har massvis av CC hemma i de olika tråkiga färgerna, dock ingen nedlackad. Luminous sand såg helt ok ut!
Mest besviken är jag på vit som bara var snygg framifrån och Maple Brown som var trasigt trist utomhus i mulet väder.

Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com/[…]

Skumt fel b230ft

Stången öppnar bakåt och stä[…]

Sant.. tror tyvärr inte att PDC-kuddar skulle[…]

Startmotorn har precis som generatorn ingen sä[…]