Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Wibe
sony skrev:R design är fin men jag beställde en inscription. Jag ville ha lyx med jusare klädsel osv. Det är en smaksak. Vill du ha "sport" eller "lyx" ?
Jag är nog inne på samma spår. Mer lyx än sport. Personligen känns Nya 90 serien mer lyx än sport. Så landar nog i inscription som det känns nu. Är sjukt sugen på att gå på den blonda inredningen men är samtidigt rädd för hur den ljusa klädseln kommer att funka... Två barn. Glömde man bort att man hade de nya blåjeansen på sig, ja alla de frågorna

Skickat från min iPad med Tapatalk
Användarvisningsbild
av thread
Smaken är som sagt olika. Har en R-Design med svart helskinn, svart innertak och Kolfiberinlägg. Mer sport än lyx :)
Användarvisningsbild
av Wibe
thread skrev:Smaken är som sagt olika. Har en R-Design med svart helskinn, svart innertak och Kolfiberinlägg. Mer sport än lyx :)
Så är det helt klart. Alla tycker vi olika

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Jacobsson
Jag håller med om att valet är Lyx eller Sport, kör själv på Lyx och tycker det passar modellen.
Men både smak och annat styr givetvis.
Tycker dock att det är ganska snyggt med den svarta inredningen med svart tak i båda varianterna.
Tomgång och vevhusventilation

Har du kollat tomgångsmotorn? Den har ett sl[…]

Plockade bort centerkonsolen på 850n, tror[…]

Kvittrande på tomgång brukar vara l&ou[…]

Snygga fälgar till V90 Cross Country

Håller med Fjohan angående 21": h[…]