Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tja, det är ju svart velour så till min r-design inredning passar de utan problem. sedan beror det ju på vilka krav man har.
Firman har ju ingen licens mot Volvo så det är ju inte exakt volvonyans men funkar helt ok.
Jag har köpt från bilmattor online och de var alldeles utmärkta. Valde deras dyraste variant, var riktigt mysig kvalitet på dem.
Det är inte så konstigt att färgerna inte matchar ibland, de är ju märkesoberoende. Mina var svarta vilket gjorde det lättare. Jag skulle inte köpt beiga mattor eller liknande.
Lövet skrev:Jag har köpt från bilmattor online och de var alldeles utmärkta. Valde deras dyraste variant, var riktigt mysig kvalitet på dem.
Det är inte så konstigt att färgerna inte matchar ibland, de är ju märkesoberoende. Mina var svarta vilket gjorde det lättare. Jag skulle inte köpt beiga mattor eller liknande.
Kan du lägga ut bilder på mattorna fram..?
Jag har funderat på dem ribbade:

https://www.bilmattor-online.se/checkou ... id/343535/

Jag hoppas att ränderna går på längden som de brukar vara i Volvo. Jag tror att dessa samlar mindre skit ellet då syns det mkt mindre... Ingen som vet hur dessa ser ut i verkligheten..?

Man hittar massa rabattkoder till bilmattor online MEN jag hittat ingen ruta där man kan klistra in rabattkod..?

Tack
GATUPLAN skrev:
Lövet skrev:Jag har köpt från bilmattor online och de var alldeles utmärkta. Valde deras dyraste variant, var riktigt mysig kvalitet på dem.
Kan du lägga ut bilder på mattorna fram..?
Jag har funderat på dem ribbade:

https://www.bilmattor-online.se/checkou ... id/343535/

Jag hoppas att ränderna går på längden som de brukar vara i Volvo. Jag tror att dessa samlar mindre skit ellet då syns det mkt mindre... Ingen som vet hur dessa ser ut i verkligheten..?

Man hittar massa rabattkoder till bilmattor online MEN jag hittat ingen ruta där man kan klistra in rabattkod..?

Tack
Tyvärr sålt bilen för länge sedan
StefanN skrev:Nere till vänster i kassan fins den ju.
Nej jag hittar inget i kassan, menar du att jag aka klicka vidare tilk "lägg beställning" men då är kanske köpet slutfört..?
Senast redigerad av 1 GATUPLAN, redigerad totalt 0 gånger.
Lyfta bilen

Det står i manualen (nedladdningsbar fr&arin[…]

Klonkar från kardan?

Hej, jag har en V70 2001 2.4T AWD. Körde inna[…]

@mimeck , På stereon eller vattenfallet d&a[…]

@Wakki , Konsumentköplagens sträcker si[…]