Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LumberJack
Jag är lite av en pedant när det kommer till bilarna och jag har klippt till en bit sittunderlag som jag har under barnstolarna för att minimera "tryckmärken" i skinnet.
av SundanceKid
LumberJack skrev:Jag är lite av en pedant när det kommer till bilarna och jag har klippt till en bit sittunderlag som jag har under barnstolarna för att minimera "tryckmärken" i skinnet.
Det finns skydd som tillbehör till stolarna

Skickat från min Iphone
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Linqid skrev:Jag hade aldrig vanärat en ny bil i den här prisklassen med ett sätesskydd...
... eller barn eller hundar i baksätet....
Användarvisningsbild
av Derank
SundanceKid skrev:
LumberJack skrev:Jag är lite av en pedant när det kommer till bilarna och jag har klippt till en bit sittunderlag som jag har under barnstolarna för att minimera "tryckmärken" i skinnet.
Det finns skydd som tillbehör till stolarna

Skickat från min Iphone
På oceanrace skinnet fick jag tryckmärken efter stolen, men de försvann efter en tid.
Användarvisningsbild
av Derank
VolvoB20 skrev:
Linqid skrev:Jag hade aldrig vanärat en ny bil i den här prisklassen med ett sätesskydd...
... eller barn eller hundar i baksätet....
Jag har en bil för att använda den i det dagliga. , om du sitter och tittar på din bil i garaget så fine...............
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]