Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Wibe
Sleeper skrev:Det kostar mycket mentalt att vänta en månad extra på ny bil också:)
Jag behöver nog inte vänta mer än vad jag redan behöver. Bild Bilen beställdes innan årsskiftet och har inte ens fått en preliminär leveransvecka

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av filippb
Jag skippade dynamisk LED eftersom automatisk avbländning är standard och räcker fint för mig. Beror väl kanske hur mycket landsväg du kör. Jag själv kör 99,9% på belysta vägar runt Stockholm och där spelar helljus ingen roll alls
Användarvisningsbild
av Wibe
SundanceKid skrev:Ingår väl ändå i teknikpaketet båda två

Skickat från min Iphone
Stämmer bra. Har inte beställt det paketet då det i så fall är bara sensorerna och dynamisk led som jag är intresserad av så då blir det billigare att köpa dem separat

Användarvisningsbild
av Derank
skippa kronvändningen och ta paketet, vad kan det kosta dig i månaden 200sek?
av Gorban
Wibe skrev:

Skickat från min Iphone
Stämmer bra. Har inte beställt det paketet då det i så fall är bara sensorerna och dynamisk led som jag är intresserad av så då blir det billigare att köpa dem separat

Så du vill inte ha navigationen då? Intellisafe Suround är ett av de bättre tillvalen. Väldigt bra att bilen säger till när någon kommer gående eller åkande från sidan när man backar.
Användarvisningsbild
av Wibe
Gorban skrev:
Wibe skrev:

Skickat från min Iphone

Så du vill inte ha navigationen då? Intellisafe Suround är ett av de bättre tillvalen. Väldigt bra att bilen säger till när någon kommer gående eller åkande från sidan när man backar.
Klart det inte är så mycket i månaden men i alla fall 400. 15000/36 mån

av MathiasSV70
Jag skulle definitivt ta dynamisk LED. Har haft min V90 i en månad och kan inte tänka mig en bil utan det nu!

Vad är det för plastburk som sitter prec[…]

Nästa elbil från Volvo?

Fast nya EX60 för 700 000 kr borde mång[…]

Lyfta mittkonsolen

Jag behöver komma åt under mittkonsolen[…]

Stenskott då rostar det inge konstigt med de[…]