Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pelleplutt
Det stod 3 st Ocean Race (väldans populära?) utanför jobbet i förrgår, de drog ögonen till sig med sin lyster. :)
av Matzz
Uljung skrev:713 Power Blue Metallic

Är beställd och kan knappt vänta på finingen. Återkommer självklart med bilder och första intryck :)
Bilagor
IMG_0759.JPG
Jag tog också en Power Blue :)
IMG_0759.JPG (119.33 KiB) Visad 763 gånger
av Matzz
Göte skrev:Mats den ser ut att snart vara redo för leverans, när beställde du den?
Jag tog bilden i november , fick bilen 22 nov beställde 28 sep knappt 2 månader tog det att få den :)
av Göte
Det var snabb leverans, jag beställde samtidigt. Blev en magic blue och har bara sett en v60 med den färgen i en bilhall, verkar inte vara så vanlig färg för jag har inte sett en enda ute på gatan. Blir lite spännande att se hur den färgen blir i solljus.
av pelleplutt
Min S80 var i Magic Blue, grymt stiligt. :)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Ni vet väl att blå bilar är färgen som fåglar helst, och mest, skiter på?! :lol:
Kommer inte ihåg var jag läste det någonstans, så ingen källa på det.
Användarvisningsbild
av Ilduce77
EbbevonVolvo skrev:Ni vet väl att blå bilar är färgen som fåglar helst, och mest, skiter på?! :lol:
Kommer inte ihåg var jag läste det någonstans, så ingen källa på det.
Ja, det är för att det påminner om vatten och de bajsar i vattnet för att fisken ska komma upp till ytan, så fågeln sen kan äta fisken..

Det är vad jag hört i alla fall.. :)
av Mumsmums
Min erfarenhet är att om bilen är ren så skiter fåglarna på den men när den är smutsig så skiter de i den. 8)

PS! Skator och trastar är väl inga fiskätare :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden