Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gorban
Svart metallic och 19".
Bilagor
IMG_1200.JPG
IMG_1200.JPG (289.13 KiB) Visad 510 gånger
IMG_1199.JPG
IMG_1199.JPG (290.04 KiB) Visad 510 gånger
av Lövet
Köp metallic. Solidsvart är en bedrövlig färg att hålla efter. LM-fälgar är ju bara att komplettera med om du tröttnar (som kan säljas privat efteråt)
av BiTu
Har också stått i det valet, slutade med att jag köpte både och! Men om jag bara kunde välja en sak hade jag utan tvekan tagit 20" hjulen, ett lyft för hela bilen. Förmodligen tagit solid vit dock.
av JohanGBG
Jag är ju en förespråkare för solid svart, tycker det kan vara en otroligt snygg lack om man sköter den väl med regelbunden handtvätt och vaxning. Med andra ord hade jag kört på fälgarna!
Användarvisningsbild
av JanneP77
falkn skrev:Eftersom det är en tjänstebil kan du ju skita i hur lacken ser ut efter 3 år. Kör på 20".
Problemet är att lacken kommer att se förjävlig ut efter första automattvätten och sen ska man leva med det i 3 år... tjänstebil eller ej.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Lövet
Skulle precis skriva det. Trist att gå fram till en bil som är randig hela tiden av smårepor...
av cstigson
Tackar igen för tipsen. Slutade med att jag skyfflade runt tillvalen lite, slopade takbox och landade på metalliclack och 20" :) Nu ska man bara välja färg med =/
av Gorban
cstigson skrev:Tackar igen för tipsen. Slutade med att jag skyfflade runt tillvalen lite, slopade takbox och landade på metalliclack och 20" :) Nu ska man bara välja färg med =/
Köp dig en riktig takbox privat, t.ex. Packline i glasfiber. Den kan du ha i årtionden även om du byter bil. Jag köpte min 2007 och den ser i princip likadan ut som svärfars som är 25 år gammal.
av cstigson
Gorban skrev:
cstigson skrev:Tackar igen för tipsen. Slutade med att jag skyfflade runt tillvalen lite, slopade takbox och landade på metalliclack och 20" :) Nu ska man bara välja färg med =/
Köp dig en riktig takbox privat, t.ex. Packline i glasfiber. Den kan du ha i årtionden även om du byter bil. Jag köpte min 2007 och den ser i princip likadan ut som svärfars som är 25 år gammal.
Japp, var precis min tanke :) Verkar vara bra priser på Packline just nu.

Stenskott då rostar det inge konstigt med de[…]

Nästa elbil från Volvo?

Volvo har två modeller som börjar p&ar[…]

Vårterminen på båtmotorn

Ja,nu är det äntligen dags att göra[…]

Säkert reglerventilen på kompressorn. J[…]