- tis 17 jan 2017, 20:07
När ni får era leverade, lägg ut bilder så vi andra har lite att längta efter. Vi blir inte alls avundsjuka... :-/O/
Moderator: Moderatorer
JanneP77 skrev:Nu har min B&W-uppgradering kommit med i Min Volvo och dra på trissor, leveransveckan kvarstår! V.13 fortfarande. Då kan man pusta ut...rrc54135 skrev:Jag har vecka 11 som beräknad leverans. Enligt ÅF så trodde han att jag till och med skulle kunna få den veckan innan enligt hans interna uppgifter trots montering av stylingpaket och drag samt Ditec-behandling. Men vi får se hur det går. Ligger före er enligt Min Volvo i vart fall... :D Sen hamnar jag väl sist när det väl blir leverans... :roll: May the best man win ??:-/Har idag lagt till Bowers & Wilkins så det kan ju i värsta fall förändra leveranstiden... Får se om ett par dagar när säljaren hunnit uppdatera i systemet. Sen ska stålgaller in, dragkrok och stänkskydd fram/bak monteras och lackbehandling göras... Känns ändå som att vi kommer att vara bland de första att glida runt i dessa grymma bilar..! :)
Skickat från min iPhone med Tapatalk
JanneP77 skrev:JanneP77 skrev:Nu har min B&W-uppgradering kommit med i Min Volvo och dra på trissor, leveransveckan kvarstår! V.13 fortfarande. Då kan man pusta ut...rrc54135 skrev:Jag har vecka 11 som beräknad leverans. Enligt ÅF så trodde han att jag till och med skulle kunna få den veckan innan enligt hans interna uppgifter trots montering av stylingpaket och drag samt Ditec-behandling. Men vi får se hur det går. Ligger före er enligt Min Volvo i vart fall... :D Sen hamnar jag väl sist när det väl blir leverans... :roll: May the best man win ??:-/Har idag lagt till Bowers & Wilkins så det kan ju i värsta fall förändra leveranstiden... Får se om ett par dagar när säljaren hunnit uppdatera i systemet. Sen ska stålgaller in, dragkrok och stänkskydd fram/bak monteras och lackbehandling göras... Känns ändå som att vi kommer att vara bland de första att glida runt i dessa grymma bilar..! :)
Skickat från min iPhone med Tapatalk-)
mrtdi skrev:Ser verkligen fram emot att få se era bilar! Jag har 14 veckor kvar på min... den enda fördelen med det är att jag fortfarande kan ändra beställningen efter att ha tittat på några olika färger under demohelgen V5 :)JanneP77 skrev:JanneP77 skrev: Har idag lagt till Bowers & Wilkins så det kan ju i värsta fall förändra leveranstiden... Får se om ett par dagar när säljaren hunnit uppdatera i systemet. Sen ska stålgaller in, dragkrok och stänkskydd fram/bak monteras och lackbehandling göras... Känns ändå som att vi kommer att vara bland de första att glida runt i dessa grymma bilar..! :)Nu har min B&W-uppgradering kommit med i Min Volvo och dra på trissor, leveransveckan kvarstår! V.13 fortfarande. Då kan man pusta ut...
Skickat från min iPhone med Tapatalk-)
Samma för mig B&W uppgraderingen syns i Min Volvo, ingen ändring, 8 veckor kvar :D
Hoppe skrev:Vecka 17, beställd 20161101.Har vecka 13, beställd samma dag som du... Min order stänger för ändringar nu på torsdag, ska faktiskt bli skönt att slippa fundera över om man ska lägga till/ta bort något! Sjukt i-landsproblem men är man en nörd så....
Hoppe skrev:Vecka 17, beställd 20161101.Minär nästan samma spec som din, taklucka,tonade rutor mm
Kamremmen är "inget problem" (ä[…]