Moderator: Moderatorer

Sådär har min handlare monterat extraljus på min, som kompensation för dåligt helljus… det lyser i alla fall upp asfalten framför bilen ganska bra. :p
börne skrev:Lägger man ut saker offentligt får man tåla lite gnäll!! Jag tyckte det var fult :mrgreen:
Haha absolut :D tur vi får tycka olika!
Bilderna ljuger lite, ser faktiskt bättre ut i verkligheten :)
Efter att jag och bilen i eftermiddags befann oss i något som kunde likna Lützen fick jag nog. Bokade en tid för att åter fixa värmaren, nästa fredag ska den lämnas in.
köpt xc60 t5 r-design fullutrustad med passion röd , och med polestar performance intake and exhaust. längtar redan tills bilen ska komma :P
Bingo93 skrev:köpt xc60 t5 r-design fullutrustad med passion röd , och med polestar performance intake and exhaust. längtar redan tills bilen ska komma :P
Inte dåligt, grattis! :D
Jag kvällsbytte gasfjädrarna till bagageluckan.
Nu slipper jag skrik från frugan när hon lastar i bagaget och plötsligt får ett obehagligt tryck över ryggen från den sakta sänkande luckan.
Fått skämmas under 7km påväg hem..när bilen lät som en rishög :oops: :oops: :oops: :oops: Grus som hamnat i höger bromssköld fram..
Lyckades inte den här gången med att få bort gruset mellan skivan och bromsskölden!! Usch säger jag bara när var enda jävel vände sig för att se vad som skramlade så högt! Man ville ju nästan dra på sig en svart soppsäck o sjunka under jorden.......!!!!!
Synd att det händer på slutet av veckan när man vill vara ledig! (visst det tar en kvart att åtgärda det hela men men)
:-(O)
  • 1
  • 688
  • 689
  • 690
  • 691
  • 692
  • 1912
Motorn tappar kraft och dör.

Om du kör bilen utan LMM inkopplad så b[…]

Det där är en kraftigt läckande v&a[…]

Bromsskivor och belägg till 740