Moderator: Moderatorer

Bytt batteri, får se vad den tycker om ett nytt Varta F18 :p Haft problem med att den varit död på morgonen några gånger sista veckorna, men den ser ut att ladda ordentligt. Hoppas det löste problemet, om inte annat så skadar det nog inte med ett nytt batteri :p
Luftet bilen i det som må kalles vintervær. Herlig bil, også på denne årstiden. :-)-)
Winter.jpg
Winter.jpg (428.6 KiB) Visad 5898 gånger
Kört hem från fjällen.

Började bra med skittrevliga vägar som på bilden utan trafik i kanske två-tre timmar. Sen efter Sälen var det takboxkaravan hela vägen till Göteborg i princip. Mindre kul men det flöt på åtminstone och körtiden hamnade runt åtta timmar.

Fick ringa och öka körsträckan på försäkringen innan vi åkte. Nu är det precis på om inte över gränsen till de 1500 mil jag hade tidigare. Det går fort :roll:
Bilagor
WP_20170115_09_57_35_Pro.jpg
WP_20170115_09_57_35_Pro.jpg (1.86 MiB) Visad 5889 gånger
Lillebobben skrev:Monterade en ramp med parkeringsljus häromdagen...
När ska du använda den? Vore det inte bättre med typ helljus som får användas där?
joel80 skrev:
När ska du använda den? Vore det inte bättre med typ helljus som får användas där?
Helljus där nere är å andra sidan oanvändbart för att se bra själv.
joel80 skrev:
Är givetvis helljus i den åxå såklart!
Lyser kanske inte så brett men galet långt så jag är nöjd!
Jag skulle vilja ha en led-ramp för lite extra helljus.. Och extra backljus.

Men som p-ljus är den där inte tillåtet.. Det kan du åka på böter för... Vilket ju känns lite onödigt då det inte fyller nån funktion. :)
  • 1
  • 687
  • 688
  • 689
  • 690
  • 691
  • 1912
DennisCA's Volvo 850 -97

Jag får hoppas jag kan polera upp resten av […]

Det visar sig att man behöver både del […]

installera dragkrok

De delar som du behöver för att montera […]