- fre 13 jan 2017, 08:03
Håller med om köregenskaperna... blev också lite förvånad över att den är ganska "lekvillig"! Lite aktiv körning så kommer bakdelen lite grann... men går snyggt in så fort man tvekar med gasen (till tonerna av knattrande ABS/antisladd).... riktigt roligt faktiskt (har också dubb och har inte provat reducerad antisladd).
AdrianH skrev:Grålle1 bra skrivit!Tack!
Vad jag fann märkligt var hur lätt baken stack iväg vid lite "Häftigare körning" nu på kvällen ensam från "affären". Det var den längsta bredsladde jag har fått, visserligen var jag 100% redo, men det kändes som inga "Säkerhetssystem" hjälpte till, konstigt.
Håller med om köregenskaperna... blev också lite förvånad över att den är ganska "lekvillig"! Lite aktiv körning så kommer bakdelen lite grann... men går snyggt in så fort man tvekar med gasen (till tonerna av knattrande ABS/antisladd).... riktigt roligt faktiskt (har också dubb och har inte provat reducerad antisladd).
XC60 D4 AWD Classic Aut, Ice White Summum Klimatpkt VOC Lastpkt Teknikpkt pro delbart drag progr. servo växlingspaddlar sportpedaler borttag emblem pianosvarta paneler mörkt innertak el-nackskydd Leda 18" vinter textilmattor nätfickor stänkskydd