Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Meh, jag trodde det var den som gick för 4-5 veckor sedan ni pratade om.
Användarvisningsbild
av apersson850
"Höjning via maxbud" på 500 kronor varje gång, betyder det att man kan lägga in att man vill ge max si eller så mycket, och så höjer den automatiskt budet med minimihöjningen (500 kronor) varje gång någon bjuder något, tills man nått maxbudet?
Så om två budgivare lägger in en sådan funktion, då rasar priset iväg upp till det maxbud som var lägst, och så får man fortsätta därifrån, eller? Jag har aldrig köpt någon bil på KVD, så jag vet inte riktigt hur det fungerar.
av Lövet
Exakt så. Men det går att bjuda manuellt också. Då får man höja budet själv tills man leder.
Precis innebär det att om 2-3 personer vill ha samma bil så drar priset iväg.
Användarvisningsbild
av the_dolph
Den var riktigt snygg, gillar dock inte färgen på sätena riktigt. Saknade drag :(

Skickat från min D6503 via Tapatalk
av KARDOX
Vad säger expertpanelen om sista bilen som länkades jämfört med den svarta med röda ok på KVD? Den på kvd gick för 170 tkr, den hade väldigt mycket mer utrustning dock hade den gått över 14000 mil.
Vad säger ni, var i ligger prisskillnaden? Miltal, skick eller utrustningen? Hur tänker ni?
Användarvisningsbild
av MarcusJ
Schmoyoho skrev:Solidröd känns som en 850-färg och fälgarna var ju särskilt tråkiga på den bilen. Annars håller jag med om att den verkade vettig. Frontkamera ser det ut som, eller fanns det backkamera med split?
Det är ju vinterhjulen som sitter på bilen. Har likadana till min bil.
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 149

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]