Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Its1more
StefanN skrev:KVD har ju även en svart XC70 T6 med Inscription, den hade rullat lite mer dock.
Den specen kommer nog aldrig dyka upp igen... den är väl vad man med gott samvete kan kalla fullutrustad. Miltalen skulle inte skrämma mig. Hade jag inte haft en XC70 T6:a hade jag börjat buda direkt. Dessutom har MY12 den, enligt olika tyckare, den bättre Haldex 4.
Användarvisningsbild
av apersson850
Schmoyoho skrev:Frontkamera ser det ut som, eller fanns det backkamera med split?
Nä, det är frontkamera som delar bilden i två. Kameran kan skymtas på bilderna, snett nedanför Volvomärket i grillen.
av Schmoyoho
Its1more skrev:
StefanN skrev:KVD har ju även en svart XC70 T6 med Inscription, den hade rullat lite mer dock.
Den specen kommer nog aldrig dyka upp igen... den är väl vad man med gott samvete kan kalla fullutrustad. Miltalen skulle inte skrämma mig. Hade jag inte haft en XC70 T6:a hade jag börjat buda direkt. Dessutom har MY12 den, enligt olika tyckare, den bättre Haldex 4.
Kan inte påstå jag föll för sätena eller kombinationen träratt och silverlister. Allmänt skum inredning och röda bromsok utöver det höjde inte heller helhetsintrycket.
Användarvisningsbild
av Stefan_KG
XC90_Executive skrev:V70in är en väldigt ovanlig bil. V70 T6 R-design har mig veterligen aldrig gått att beställa i Sverige.
V70 är importerad.
Dock vet jag inte från vilket land.
av Lövet
Ny chans på XC70T6 på KVD nu. Riktigt läcker inredning också: https://www.kvd.se/auktion/personbil/Vo ... hk-/741415
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 149

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]