Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

"Bygg" funktionen på hemsidan har ju nyligen uppdaterats så jag har lite svårt att bekräfta vad jag säger stämmer, men då jag att där med säljaren så tror jag att det diffade med ca 25 000-30 000 för lite småsaker som jag egentligen inte brydde mig om. (Lite krom och styling, el i förarsätet?)

Jag vägde mellan ett par andra bilmärken, Så även om några tusenlappar låter småsnålt så skulle ändå notan läggas fram framför chefen.
AbcPori skrev:Beställde i mitten av augusti. Två dagar körd.
Stort grattis! Den ser riktigt trevlig ut.
macattac skrev:inte hittat några kvalitetsbrister? dålig inpassning etc?
This
Australopithecus skrev:
AbcPori skrev:Beställde i mitten av augusti. Två dagar körd.
Stort grattis! Den ser riktigt trevlig ut.
macattac skrev:inte hittat några kvalitetsbrister? dålig inpassning etc?
This
Färgen är Black solid. Läste igenom tråden med brister och inspekterade bilen noga med återförsäljaren. Konstaterade att allt ser ut att vara i ordning. Inpassning av dörrar etc, allt så som det skall vara. Återförsäljaren frågade också om jag hittat jagrullar... Kanske det är någon some läser forumet som jobbar med nya bilarna som kommer in.
Tuppen30 skrev:
AbcPori skrev:Beställde i mitten av augusti. Två dagar körd.Bild

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jätte fin bil. Grattis
Undrar om det är r-design fälgarna som du har? 18"?
Ser så ut

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Beställde en V90 Inscription D4 AWD den 7/1, säljaren påstod då att leverans skulle kunna vara i slutet av April men mest sannolikt tidigt Maj. När jag nu läser här så blir jag lite orolig att jag inte kommer att få min bil förrän möjligen sent Juni. Den står dessutom bara som orderlagd på minvolvo.
Är det ingen som har något positivt att meddela vad det gäller leveranstider?
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 48

Stenskott då rostar det inge konstigt med de[…]

Nästa elbil från Volvo?

Volvo har två modeller som börjar p&ar[…]

Vårterminen på båtmotorn

Ja,nu är det äntligen dags att göra[…]