Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Göte
KrilleW skrev:
Göte skrev:
EMartler skrev:Jo det är rätt segt att vänta så länge. Reagerade när jag läste att någon som beställde efter mig fick leverans 6v innan. Min sida har dock inte uppdaterats på Volvo sedan 9/11 så kanske blir en liten överraskning snart.. Hoppas kan man ju. :)

Skickat från min HUAWEI NXT-L29 via Tapatalk
Riktigt surt att vänta och undrar varför vissa som beställt efter mig redan fått sina bilar, beställde min i slutet på september och den är inte ens byggd än. Undrar on det är något ovanligt tillval som gjort att det dragit ut på tiden, typ stora stereon. Vad har du för tillval på din?
Min gissning är att det är ditt motoralternativ som är boven i dramat.
Jo jag misstänkte det oxå, verkar som att många valt den motorn till V90 och kanske fler än Volvo räknat med. Konstigt att leverans vecka står kvar på v3 fortfarande. Men det borde komma en uppdatering innom kort tycker jag.
av Göte
EMartler skrev:Vilken motor har du valt Göte?

Skickat från min HUAWEI NXT-L29 via Tapatalk
Jag valde T5. Vilket datum beställde du din?
av grålle1
Hämtar min idag :P
Totalt 13,5 vecka efter beställning (fast kunde hämtat för en vecka sedan)
av linnnet
Hade älskat att få hämta ut min XC60 en dag som denna - 20cm snö och oplogade isgator. AWD och sprillans dubbdäck hade känts fint.... :-)-)
av EMartler
Pratade med min säljare idag, de har. Fått besked att bilen anländer den 20/2 och att jag preliminärt kan hämta bilen den 25/2. (Beställde bilen 9/11.)
av Göte
Min har fortfarande status orderlagd nu med 0 veckor til leverans, undrar om det blir -1 vecka till leverans på måndag nästa vecka :( :(
av KrilleW
Göte skrev:Min har fortfarande status orderlagd nu med 0 veckor til leverans, undrar om det blir -1 vecka till leverans på måndag nästa vecka :( :(
Det låter ju skitmärkligt Har du pratat med din säljare?
Användarvisningsbild
av Derank
Min stod som order lagd hela resan ochså, har för mig att det stod så efter leverans tom
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 203
Ny Kartuppdatering

Hade en V60cc-21 för ett tag sedan. Köpt[…]

Åkte till affären för handling. Al[…]

Nästa elbil från Volvo?

Hursom, får hoppas att det finns några[…]