Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wissel
den sifferkombin som slutar på 0040 vilket är ett ersättningsspjäll av den bättre sorten.
Original sluta på 0030.
Användarvisningsbild
av wissel
VolvoFrälst00 skrev:söker på hela den sifferkombin 197408-0040 på skruvat hittar inget
Det är ju DENSO LMM så det kanske inte skruvat har?
Har du provat rengöring bara med elektronikspray?
Användarvisningsbild
av wissel
Svårt att sia om MEN de som försökt har oftast fått göra om o göra rätt= Densosystemet som du har är
riktigt kinkiga på ersättningsprodukter.. personligen skulle jag inte chansa, men det är ju bara jag det.... :D
Men det finns dom som har köpt o det funkat för också!!!
Användarvisningsbild
av wissel
VolvoFrälst00 skrev:haha gud vad svårt allt ska vara.. jag hitta denna http://www.yourex.se/Article?Artnr=67-6 ... 97408-0040 kan man köpa den och behålla själva huset ? nått med huset som är känsligt och kan ha gått sönder ?
Svårt at sia om igen då du inte skriver vad för bil du har?
Årsmod, Motor, Turbo, V70, S60 S80 osv!
:)
av VolvoFrälst00
åh ursäkta jag är på flera ämnen nu oljeläckage m,m men wissel jag får känslan av att du är mycket kunnig, känn dig fri att besöka ämnet oljeläckage o titta på bilder också ;-) försöker bli klokare av vad jag ska köpa och byta. en katalysator har jag hemma i källarn redo att bytas.

det gåller en volvo v70 automat utan turbo vanlig bensinare 04ag enligt biltema motorkod B5244S2

hittade en sensor för 325kr med exakt samma siffor men då ä det bara själva sensorn utan huset, vad är själva huset för nått tror du kanske räcker med sensorn
Billyftar på OKQ8 borttagna

Vilken lyx, stenplattor. Jag har grovt kross grus!

Hej! Jag har stött på ett riktigt sp&o[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Då var bilen såld, nya ägaren h&a[…]

Laga rostbubbla

Varför epoxilim, när det finns riktigt s[…]