Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

~Kalle~ skrev:Enl säljare jag pratat med så vet dom ingenting om ny XC60 förutom att både gamla och nya modellen ska säljas parallellt ett tag
Har hört samma
Ilduce77 skrev:Attans.. Jag trodde den nya skulle komma i slutet av 2017.

Det är kul med nytt, men då kommer min kännas gammal tidigare.. :D

Nyfiken på prissättningen. Risken är väl att den tar ett skutt uppåt..
Det kanske är xc40 som blir årets final!
Ilduce77 skrev:
acocco1 skrev:Stämmer att nuvarande har någon vecka kvar. Såg nya XC60 med R-Design, svarta 20" och T8 idag. Min nästa bil helt klart!
Var såg du den.. Låter intressant..
Torslandafabriken, nya XC60 kommer byggas i Göteborg till skillnad från nuvarande modell.

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
acocco1 skrev:
Ilduce77 skrev:
acocco1 skrev:Stämmer att nuvarande har någon vecka kvar. Såg nya XC60 med R-Design, svarta 20" och T8 idag. Min nästa bil helt klart!
Torslandafabriken, nya XC60 kommer byggas i Göteborg till skillnad från nuvarande modell.

Så du har haft turen att ha lite inside information. Jag tror absolut att den kommer bli ruskigt fin och hoppas att den eller en Xc90 blir nästa bil. Gillar stora bilar, men med dem kommer också stora prislappar.. :)

Är lite förvånad över att så lite läckt ut om den. I alla fall vad jag sett..

PS.. Får gratulera till ett bra telefonval.. :) lite off topic.. Om du inte lyckats få ner Android 7 till den ännu, så välj Tyskland som land via en gratis VPN-tjänst och sök efter uppdateringar. En hel del nytt..
acocco1 skrev:
Ilduce77 skrev:

Ser den ut som en förkrympt XC90 eller har den fått en mer egen, lite djärvare design?
AdrianH skrev:Mina herrar, vill ni se den nya xc60n så åk förbi en bilia anläggning, har ni tur så står en sådan utanför, iaf runt Gbg trakten.
Tror knappast det står någon av nya XC60:n utanför någon Bilia anläggning. Den är ju inte ens presenterad ännu.

Enkla sanningen är ja. Du tar bort askkoppen[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]