Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Lucif3r skrev:Vad har du för fjärrkontroll då? Är det en som ser likadan ut men har 4 knappar istället för 2 så kan det fortfarande vara orginallarm, då den fjärrisen(som tillhör carguard950) fungerar lika bra till VGAII, som är carguard950-baserat.

http://www.tradera.com/item/302209/2693 ... -med-flera

sån dosa har jag!
ofan! Trodde det va nå eftermarknad :D
Men märkte att så länge förardörren är öppen så lyser röda lampan på högerbak, men stänger jag förardörren så slocknar den, ska det va så?

Fick bilen besiktigad idag också, tog med mig bilen hem och åkte ett bra tag på kvällen med flera stopp, men bilen gick aldrig i lås, skumt det där, däremot märkte jag att belysningen i handsfacket lös konstant, oavsett om nyckel va ut eller att bilen va låst, så den lär ju suga lite ström om batteriet är halv kasst!
DayDreamer skrev:Ja lampan till handskfacket kan att suga ur batteriet men inte över en natt.
Som jag skrev, så har den dragit ur batteriet efter några dagar stillastående :)
Men nu har jag använt bilen mera, åtminstånde kört i alla fall 2 mil om dagen, då har det inte varit några problem längre.
Så det återstå att det hur den beter sig i framtiden, om jag låter den stå några dagar.
Hoppas på det bästa.

Det börjar bli hög tid att bagageutrymm[…]

Funderar på att leta lite på skroten e[…]

P0171

Visst sitter evap-ventil och kolkanister baktill v[…]

Joo, det är den. Jag har använt den n&au[…]