Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Djungelbrand
Kör 21" på sommaren och älskar utseendet och har inga problem med komfort eller ljudnivå. Kör 18" nu på vintern och tycker även att den är riktigt snygg med dessa mindre fälgar. Tycker att 19" låter väldigt lagom så kör du på det.
Användarvisningsbild
av Wibe
Spoiler »
Bild Tycker ändå så att det ser helt ok ut med 19". Det blir nog 19" på sommarhjulen för mig. Är inte överförtjust i 20":arna från Volvo... man kan ju i och för sig köpa andra hjul

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Bildcitat borttaget
av pawor
Wibe skrev:
Spoiler »
Bild Tycker ändå så att det ser helt ok ut med 19". Det blir nog 19" på sommarhjulen för mig. Är inte överförtjust i 20":arna från Volvo... man kan ju i och för sig köpa andra hjul

Ja,jag skulle ha haft 19 på sommardäcken egentligen men ändrade mig i "sista sekunden" och valde ett nummer större. Hade dock inte haft några problem att köra 19 på sommar heller.
av troubleshooter
När jag funderade på att köpa vanliga V90 så tycke jag att de 10 ekrade 19" var mycket snyggare än de 8 ekrade 20" på V90n. Kanske 10 ekrade 20" inscription fälgarna till XC60 kunde vara något om det inte vore för att jag tror att de blir för breda....
Användarvisningsbild
av Wibe
Bild

För egen del blir det en T5 Inscription med 19". Måste ju spara in någonstans

av Linqid
Spoiler »
Mycket snyggt!
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Bildcitat dolt
Användarvisningsbild
av Wibe
Spoiler »
Tack. Gillar den färg och fälgkombinationen. Hade kanske inte gjort något om den var 20" istället

Sent from my A0001 using Tapatalk
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Bildcitat dolt
Ökad komfort med 17”

Ja mer eller mindre. https://www.volvocarretail.[…]

Här sitter den på V70n, antar att det s[…]

Men jag förstår inte riktigt. Kan de in[…]

Nu när dom har tagit bort körlägesr[…]