Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gorban
Nu kommer en app för Skype for Business till 90-serien. Om Volvo kan få den att fungera bra så är det ju suveränt. Jag tar ofta möten i bilen påväg till och från jobbet.

https://www.media.volvocars.com/global/ ... r-in-car-p
Användarvisningsbild
av Slasse
Wow! Nästan så att man får lust att byta bil bara för den här funktionen.
Användarvisningsbild
av philipsguy
Det funkar även utmärkt med Skype för företag-appen ansluten via Bluetooth men visst fler valmöjligheter är bra. Ett aber är att ringer det i iPhonen så blir man pausad i Skypemötet men det lär man ju bli även i Sensus om telefonen ringer...
av Gorban
philipsguy skrev:Det funkar även utmärkt med Skype för företag-appen ansluten via Bluetooth men visst fler valmöjligheter är bra. Ett aber är att ringer det i iPhonen så blir man pausad i Skypemötet men det lär man ju bli även i Sensus om telefonen ringer...
Använder man telefonen så kan man ju påbörja mötet utanför bilen, fortsätta i bilen och sedan avsluta mötet utanför bilen vilket är smidigt.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Battre att anvanda telefonen och Bluetooth. Detta ar inget nytt. Jag har kort Skype for business via telefonen i bilen sedan appen kom och jag ser ingen fordel att kora via nya infotainment. Same same men formodligen samre funktionalitet och sloare. Dessutom kommer val Volvo blockera sa att du inte kan se presentationen av sakerhetsskal....

Japp, men tack ändå!

Ok, jag bytte filter för ett 1/2 år sed[…]

Kan inte en servicebil komma förbi med en b[…]

S40 2004

Hej, för att få ur startnycklen må[…]