- fre 29 jun 2007, 08:46
Nu tror jag att jag har använt sökfunktionen fullt ut...
Men jag har ändå en fråga.
945:an (-94) som jag hämtar på tisdag är på det hela taget i fint skick, bortsett från klädseln som behöver en uppfräschning. En rejäl skumtvätt kommer antagligen att förbättra läget, men tyvärr finns det ett par hål i klädseln fram. Skruvmejsel i bakfickan, kanske?.... :(
Hursomhelst, det lutar åt en överdragsklädsel. Biltema påpekar att man inte får använda deras klädslar på bilar med sidokrockkuddar - och det hade jag inte ens tänkt på. Finns det speciella klädslar som är anpassade för sidokrockkuddar? Var hittar man såna?
Annars är min tanke att luska ut exakt var kudden sitter i sidan på stolen och göra en öppning i klädseln där. Och sen en liten "lucka" över öppningen, fastsatt med kardborreband.
Andra idéer?
Men jag har ändå en fråga.945:an (-94) som jag hämtar på tisdag är på det hela taget i fint skick, bortsett från klädseln som behöver en uppfräschning. En rejäl skumtvätt kommer antagligen att förbättra läget, men tyvärr finns det ett par hål i klädseln fram. Skruvmejsel i bakfickan, kanske?.... :(
Hursomhelst, det lutar åt en överdragsklädsel. Biltema påpekar att man inte får använda deras klädslar på bilar med sidokrockkuddar - och det hade jag inte ens tänkt på. Finns det speciella klädslar som är anpassade för sidokrockkuddar? Var hittar man såna?
Annars är min tanke att luska ut exakt var kudden sitter i sidan på stolen och göra en öppning i klädseln där. Och sen en liten "lucka" över öppningen, fastsatt med kardborreband.
Andra idéer?
945 Polar -94, B230F
Innan det, en 745 GL -88, B230F
Innan det, en 745 GL -88, B230F
- By jesperk