- mån 26 dec 2016, 14:10
Rutan kan enkelt göras ren, inredning kan damsugas och askkoppen kan tömmas, försäkringspremierna är höga nog som det är.
Derank skrev:??? Varför krossa rutan för 10.000 kr bara för den är smutsig, ska man skära sönder inredningen i bilen också för att den är dammig och krossa askoppen med slägga för den är full.Henkev70 skrev:Är de nån mer än jag som bytt vindruta på sin V70N? Iallafall så fick jag min ruta bytt och får tillbaks den med en grisig ny ruta. På innersidan är de en vit hinna som jag bad dom putsa bort utan att ett bättre resultat. Nu har jag själv putsat rutan utan att lyckas få bort hinnan.Jag har även kontaktat Volvohandlaren och dom säger att de är ett produktionsfel på den, men man vill inte byta ut den utan säger att jag ska hoppas på att få ett stenskott så den spricker. Är de nån som har något tips hur jag ska göra???
Med det svaret hade jag tagit första bästa skiftnyckel i verkstaden och smackat in i rutan och bett dem gör om, gör rätt, Vilket idiotisk svar, jag hade blivit totalt vansinning alltså.
Ring försäkringsbolaget och berätta hur det ligger till, de kommer hjälpa dig.
Rutan kan enkelt göras ren, inredning kan damsugas och askkoppen kan tömmas, försäkringspremierna är höga nog som det är.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.

- By LundgrenR