Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

TommyP86 skrev:Saken är att man inte kan välja till mycket på T5 vad det verkar? Bugg eller med avsikt vet jag inte, men för att välja exempelvis nappa så blir det d5 awd istället.
Kolla så att du inte råkat välja Kinetic?
jcartel skrev:
TommyP86 skrev:Saken är att man inte kan välja till mycket på T5 vad det verkar? Bugg eller med avsikt vet jag inte, men för att välja exempelvis nappa så blir det d5 awd istället.
Jag valde Inscription och det inkluderar ju i stort sett allt på T5 redan, alltså, det som går att välja är redan valt. T.ex. så finns inte alternativet 360-kamera. Väljer jag T6 AWD kan jag välja "Inscription Pro" och "R-Design Pro" vilket innehåller mer lull-lull. Oavsett T5/T6 och Inscription/Inscription Pro finns det bara en fabriksmonterad fälg att "välja".
Märkligt alltså, när jag går in i byggappen nu så har T4-alternativet försvunnit
IMG_3107.PNG
IMG_3107.PNG (379.57 KiB) Visad 544 gånger
jcartel skrev:
R-design, t5 och när man väljer till nappaläder sport charcoal försvinner allt och bilen blir en d5 awd.
Åh, V90 T8 som momentum, det var ju, eh, annorlunda.
avenda skrev:Fick höra från säljara att T4 är försenad, förväntad leverans v46 2017, så kanske därför man tagit bort den?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Kul att vara nybilsköpare nu. :P "Köp en bil, få den om ett år" :)
XC90_Executive skrev:Lite lockad av en S90 T8 Inscription med stylingpaket och 21".....
Tråkiga färgval till Inscription tyvärr. :(
Nästa elbil från Volvo?

Fast nya EX60 för 700 000 kr borde mång[…]

Lyfta mittkonsolen

Jag behöver komma åt under mittkonsolen[…]

Stenskott då rostar det inge konstigt med de[…]

Vårterminen på båtmotorn

Ja,nu är det äntligen dags att göra[…]