Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av anna1984
gooose skrev:Om din bil är så sent levererad som i december 2013 vilken av dom knappsatserna har du i din bil anna1984

http://support.volvocars.com/se/cars/Pa ... 4&sw=13w46

(Jag får inte till det med länken du får markera o kopiera klippa o klistra lite Marjasin övningar)
Du borde ha den med jordgloben om den är från December 2013

//Gooose
Jag får tyvärr inte fram den infon från länken på min mobiltelef. Men här är en bild från min bil. Det syns lite dåligt men jag har ingen symbol alla där

Bild
av andersuw
Det är lite tilltrasslat även när det gäller infotainmentsystemet och dess beteckningar. Den länk goose postade pekar på att Sensus Connect började monteras 2013. Det stämmer men då bara på 60-serien och bara under den senare delen av modellåret 2014. När det gäller V70 och XC70 kom Sensus Connect först med årsmodell 2015.
Användarvisningsbild
av apersson850
Ja, så är det säkert i det här fallet. På det dåliga fotografiet ser det ut som om båda knapparna näst längst upp är utan text. Min bil är en 2012, men på mina knappar står det NAV resp. CAM. Men grundutförandet har nog bara översta raden ifylld, alltså RADIO, MEDIA, EJECT, TEL och MY CAR. Sen är nästa rad blank och tredje innehåller << och >>.
av anna1984
apersson850 skrev:Ja, så är det säkert i det här fallet. På det dåliga fotografiet ser det ut som om båda knapparna näst längst upp är utan text. Min bil är en 2012, men på mina knappar står det NAV resp. CAM. Men grundutförandet har nog bara översta raden ifylld, alltså RADIO, MEDIA, EJECT, TEL och MY CAR. Sen är nästa rad blank och tredje innehåller << och >>.
Det stämmer. Varken navigator eller backkamera i min bil.
Transmissionsolja till M66

Hej, Frågan gäller en v70 2011, D3, ma[…]

När jag tänker efter så är de[…]

Dörrlås under vintern.

För två veckor sedan tvättade jag […]

Vet vilken givare du menar. Hade upp den för[…]