Moderator: Moderatorer

AWDvolvo skrev:Åkt o beställt lite grejer till bieln! Vart bakre stänkskydd, transmissionsolja och bakaxelolja! Hoppas bara man är ledig nästa helg..
Ringde in till bilia idag och undrade hur det går med mina varor som jag beställt, dem brukar leverera på onsdagar, fick aldrig ett sms om varorna och fick en förklaring varför.
31367238 bakaxeloljan har utgått från volvos produktion? Finns en annan olja som finns att köpa numera..Så jag ska dit imorrn och se vad för olja det är? Så deras system gick inte ihop med gamla artikelnumret som finns kvar i deras system.
trodat skrev:min motorlampa lyser, ska in till mekonomen och är orolig över priset... hoppas någon kan svara på mitt inlägg ganska fort
Ganska omöjligt att säga vad det kan vara. Kan vara hur mkt som helst när den lampan. Bara att läsa ut felkoder och se vad de är för koder :)

Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
inte ett skit, bilen står fryst fortfarande.. då jag har dragarn hemma så används bilen knappt 1ggr/veckan... och nu vintertid så är passaten med 4motion roligare att åka med än min toksänkta V70 som med 16" ligger för nära marken :P
Fått bromsarna bak bytta idag, dvs belägg och skivor. De klossar som satt monterade hade stått pall ca 10000 mil och skivorna 19500 mil (originalskivorna från fabrik). Nu är det nytt och fräscht, känns bra :-)-)
  • 1
  • 675
  • 676
  • 677
  • 678
  • 679
  • 1912
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]