Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KrilleW
grålle1 skrev:
KrilleW skrev:
grålle1 skrev: Och idag gick min bil över till "byggd" (10v och 6dagar efter beställning) :D .... men att hoppas på leverans före jul/nyår är nog lite väl optimistiskt...
Hur många veckor står det att det är till beräknad leverans nu när den står som byggd?
"3 veckor kvar, leverans vecka 2" står det (vilket iofs om man räknar INTE stämmer... 3 veckor blir vecka 1).. jaja, 27/12 kommer den till min handlare och han behöver några dagar för montering av drag m.m. men kan leverera innan nyår (vilket jag dock inte kan).
Skön känsla att bilen är tillverkad iaf :) Min klev upp från 3 till 5 veckor igår.
av KrilleW
tkntkn skrev:Min XC60 står som preliminär leverans v15, senast uppdaterad 5/12 -16

Oj, vad länge! När beställde du?
av tkntkn
Jo det är galet lång leveranstid faktiskt.

2016-11-21 Beställdes bilen. Vart kan man se produktionskö någonstans? Jag ser bara prel vecka 15.
av KrilleW
Låter onekligen som jag beställde i rätt tid då, om köerna blivit så långa.

Dessvärre så ser man inte köplats längre.
av Matzz
Undra när dom slutar tillverka nuvarande xc60 , det kanske inte går att beställa så länge till om leveranstiden börjar vara så lång .
av tkntkn
[quote="Matzz"]Undra när dom slutar tillverka nuvarande xc60 , det kanske inte går att beställa så länge till om leveranstiden börjar vara så lång .[/quote]

Volvo verkar rulla på med kampanj ffarande. Nu är det iof "bara" Aut och AWD
som följer med på köpet, förra kampanjen var det vinterdäck med.
av Glenn3
Matzz skrev:Undra när dom slutar tillverka nuvarande xc60 , det kanske inte går att beställa så länge till om leveranstiden börjar vara så lång .
Nuvarande version tillverkas fram till v.17 sedan har de tre veckors omställning innan den nya ska börja tillverkas v.20. Det är iaf informationen jag fått från Volvo.
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 203
Cigg-uttag maxström?

Det är riktigt att max belastning på 12[…]

V90 problem släpvagnsbelysning

Det är ganska enkelt att göra på e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ