- ons 14 dec 2016, 09:30
Det tog nästan sju månader men nu verkar jag få som jag vill fullt ut :D . Jag skickade ett brev till Liljas koncernchef och försäljningschef förra veckan där jag redogjorde för hur min reklamation hade blivit hanterad och framförde mina krav på lösning. Detta gav effekt. Imorgon monteras helt nya stolar från en annan ny XC70, med den rätta XC70 klädseln, i min bil. Dessutom får jag en polestaruppdatering som kompensation.
Bra hanterat av Liljas till slut, men jag tycker fortfarande att Volvos hantering av problemet har varit för pissig. Dom har fortfarande inte lämnat något besked till Liljas om hur problemet med defekta klädslar skall hanteras och dom kan uppenbarligen inte leverera ersättningsklädslar som är felfria.
Bra hanterat av Liljas till slut, men jag tycker fortfarande att Volvos hantering av problemet har varit för pissig. Dom har fortfarande inte lämnat något besked till Liljas om hur problemet med defekta klädslar skall hanteras och dom kan uppenbarligen inte leverera ersättningsklädslar som är felfria.
- By LundgrenR