Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Annonsen borta, så nån blev ännu mer sugen :) Vad som var fint var att de skickade med 2års garanti/2000 mil. Så hade man endast kört lite hade det ju varit kanon.
annars är ju 360kkr för en bil utan garanti nåt man kan ha olika uppfattningar om.
av Lövet
Den har maskinskadegaranti i många år till så det skulle i alla fall inte jag bry mig särskilt mycket om.
av Schmoyoho
simonhalmstad skrev:Sålde S80in D5a därigenom fick reservationspris av kvd på 186.000kr först och det stod bilhandlarpris 189.000kr i annonsen.
Har du gjort väck med V8:an också? Står inte i din signatur längre ser jag nu...
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jo den kvar också men fick inte plats med den där, jag får väl korta ner beskrivningen på de tidigare bilarna. :) Men just nu kör jag mest farsas tjänste S80 -16, den går billigt. :D
av AWDvolvo
W.A.P.E. skrev:Annonsen borta, så nån blev ännu mer sugen :) Vad som var fint var att de skickade med 2års garanti/2000 mil. Så hade man endast kört lite hade det ju varit kanon.
annars är ju 360kkr för en bil utan garanti nåt man kan ha olika uppfattningar om.
Kanske lika bra att den vart såld..skulle nog inte ha ångrat köpet, men skulle bli ett klassiskt impulsköp av mig som så många gånger förr men ett dyrt sådant!
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Den saknar både backkamera, panoramakamera och inscription stolar. Kör med de stolarna som finns i den bilen & dom är en försämring, rätt hård stoppning i dom för att va comfortstol med hårdare/papprigare läderkvalite men den verkar slitstark. Annars är det en grym vägghållning med 19" och sportchassi nästan som S60, ingen större skillnad i väguppträdantet egentligen, förutom att S80 också går ännu mer komfortabelt & tyst.[WHITE SMILING FACE]
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 149

Problem med igensatt sotfilter . . . hmmm . . . . […]

Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]

V90 Meka själv