Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Volvovirgin
Er fullt klar over at diameter skal være den, men min bil virket seriøst lavere en v90'n med 20". Sjekket om den stod i en annen helning, men ingenting tydet på det. Har selv bestilt 21" til sommerhjul og skulle gjerne sett at v90 var 20-25mm lavere.
De første v90 jeg såg her i byen så hadde 9 av 10 skjev dør/kromlist på høyrebakdør pluss noen hadde også skjevheter på venstre side. Men nå ser det ut til at flere og flere som ankommer har blitt levert feilfrie.
Det ble vel sagt at det var noen problem med robotene som holdt på plass dørene ved montering.
av Volvovirgin
Gorban skrev:
Volvovirgin skrev:Etter mye venting står endelig min V90 D5 inscription på parkeringsplassen til ÅF.
Digg å se sportsratt med paddles for første gang in real life på V90, håper bare varme i rattet også fungerer.
Alle dører og lister passet perfekt på min, men det var 3 andre biler på plassen med skjevheter på høyre bakdør.
Min er levert med 18" hjul istedenfor 19" som jeg skal bruke til vinterhjul og da var bilen mye lavere enn en v90 med 20" som stod litt bortenfor. Måtte faktisk dobbeltsjekke at det ikke var en v90cc jeg så på, siden den virket så høy.
Det bör inte vara någon större skillnad i höjd på bilarna. Rullomkretsen får ju inte skilja mer än någon enstaka procent på bilarnas hjul.

För övrigt så borde Volvo skicka killen som monterar höger bakdörr på omskolning så att han kan göra jobbet rätt. :D
Bilagor
image.jpeg
Hmm bildet ble satt på siden, men viser enda tydelig listens feilplassering
image.jpeg (1.56 MiB) Visad 644 gånger
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Nu börjar de bli ganska vanliga på gatorna tycker jag. Jag ser ett par om dagen.

Den första i Taxi Göteborgs färger rullade förbi fönstret häromdagen och nyss en med Sunfleet-logga på.

Inte sett någon på Volvos skadeverkstad tvärs över gatan än ;-)
Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
Snygg bil

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

Hej har bytt handbromsbackar och wirar på e[…]

Kan vara något så enkelt som att centr[…]