Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SundanceKid
Jag kollade också xc90 innan jag beställde. Nubucken är väldigt fin. Magisk att sitta i. Håller bättre än skinnet.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Rekommenderar också nubucken! Mycket trevligt att sitta på och ser snyggt ut. Inte lika lättskött som nappalädret dock
av ehp
Någon som vet när productionsstarten är för R-design v90? Hörde tidigare att det var 46, andra säger att de startar denna vecka (48) pga ombyggnad I fabriken för anpassning till produktion av R- design modellerna?
av argasnickaren
Jag vet bara att min skall ha leverans vecka 3 enligt appen, (fick först vecka 1, sen 4, sedan 6, tillbaka till 4 och nu vecka 3)
av argasnickaren
Det är inte någon som har bilder på en r-design.
Dom måste ju ha börjat att produceras nu,
Skulle vara kul att se verkliga bilder och inte bara pressbilder som är Photoshopade med färger som kanske inte ens finns i verkligheten,
av Mackis
Jag är kluven. I vissa vinklar tycker jag R-design är sjukt fet, men i andra vinklar känns den lite märklig.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av AndS
Mike68 skrev:Är det bara jag? Men jag tycker den vanliga är mycket snyggare.
Nej, det ser ut som ett hemmabygge med ungdomlig ton, varken sportig eller elegant. Men smaken är ju olika :wink:
av KrilleW
Rak framifrån är den sjukt snygg, men snett framifrån ser den helt vanskapt ut. Inte alls lika lyckad som R-design brukar vara.
Men och andra sidan gör sig en sån här bil bättre som lyxig än sportig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 39
B30a i en 740?

Fast den såldes väl aldrig här? De[…]

Automatlådan fast i "P"

Kolla kontakten på bromspedalen.

98 oktan - er også skånsom mot drivsto[…]