Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Har det på båda bilarna (en V60 MY12 och en V60 MY16) och har inte stängt av det på någon.. Förra vintern gick bra och det har funkar fint hittills. En av bilarna står ute. (lite olika vilken.. Oftast den nyaste då den har VOC.. )

Har vid nått tillfälle fått hjälpa den ut... Men inget har slutat funka eller krånglat.
av Chang431
Hej, xc70-08 med infällbara backspeglar, spegeln på förarsidan vill inte in eller ut. Hör att elmotorn går men spegeln kommer varken in eller ut utan att man hjälper till. Är oxå lampor på undersidan speglarna som inte funkar/ eller som jag via "bilinsttällningar" inte fått igång? Nån som har nån idé vad som kan vara problemet med spegeln? På passagerarsidan funkar den felfritt!
Användarvisningsbild
av fjohan82
Chang431 skrev:Hej, xc70-08 med infällbara backspeglar, spegeln på förarsidan vill inte in eller ut. Hör att elmotorn går men spegeln kommer varken in eller ut utan att man hjälper till. Är oxå lampor på undersidan speglarna som inte funkar/ eller som jag via "bilinsttällningar" inte fått igång? Nån som har nån idé vad som kan vara problemet med spegeln? På passagerarsidan funkar den felfritt!
Går glaset att justera? Om inte gissar jag på kabel alt. säkring...

Är det gamla eller nya drivlinan i bilen? […]

Elpriset

50W och 300W vid optimala förhållanden[…]

@mimeck , Ja, då är det nog inte den k[…]

Absolut så kan bilen själv bromsa laddn[…]