- tor 24 nov 2016, 16:26
Största vinsten med taklucka är ju ljuset. Jag känner mig alltid instängd i bilar som saknar taklucka..det känns så mörkt =)
Moderator: Moderatorer
Persvante skrev:Haft en bil med Driver Support sen i maj-16, och jag kommer aldrig köpa en bil utan det igen. Den adaptiva farthållaren funkar klockrent, likaså dom Aktiva helljusen. Sen är skyltavläsningen också bra, precis som som Queue assisten. Filhållnings-hjälpen är också väldigt bra.Håller med men skyltavläsningen hade varit mer logisk i fall farten hade anpassats automatiskt efter den (om man vill). Konstigt nog finns båda funktionerna men dom fungerar inte tillsammans. Åtminstånde inte på mitt Driver Support.
Perra83 skrev:Det var ren lyckoträff att ja fick med 130 på skärmen. Det är sällan RSI missar.Exakt men när dom system börjar fela så tjuter de o skriker i bilen med felmedelande !
Alla funktioner går att stänga av om man inte tycker att dom lever upp till förväntningarna. Det är värre att eftermontera utrustning. Det är då många säger "känner inget behov alls" :lol:
Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]
Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]
På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]
På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]