Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
Det plustecknet ska tolkas som att man måste lägga till intaget (det är ett intag, inte ett uttag) när man beställer produkten, för de beställs separat. Det finns ju olika sorters intag på olika marknader.

Däremot är kupéuttaget (som ju verkligen är ett uttag) tillbehör. Det är under strecket.
av Gigbyte
tack!, är det bäst att köpa från bilia eller ska man köpa calixvärmare å kabl från skruvat? som jag förstår det så är det samma saker?
av Rådlös
Och bara för att vara övertydlig, intaget sitter, skall sitta, framför vänster framhjul. Inte i fronten.
Köp där det är närmast till butiken. Men om jag inte minns fel nu så säljer Volvo en anslutningskabel med en lysdiod i kontakten till ett pris just nu som ligger obetydligt över vad en "vanlig" anslutningskabel kostar. Jag lovprisar denna innovation.
Dioden lyser när du har anslutit kabeln i vägguttaget/stolpen.

http://webshop.bilia.se/tillbehor-1/sas ... rvarmare-2
Användarvisningsbild
av Vojje
anslutningskabeln ska helst inte anslutas till bilen strömförande...
av oldtimersmc
Vojje skrev:anslutningskabeln ska helst inte anslutas till bilen strömförande...

5053 inlägg
5000 nonsens...
Gasp
Användarvisningsbild
av MartinS
Köp av volvohandlaren så får du precis rätt prylar och rätt monteringsdetaljer, det får du inte om du köper från calix.
Transmissionsolja till M66

Ja, det låter som en bra idé. Gå[…]

Testa, ha på den automatiska bromsen (den[…]

När jag tänker efter så är de[…]

Dörrlås under vintern.

För två veckor sedan tvättade jag […]