- sön 20 nov 2016, 12:48
Någon som använder volvos läderskyddskräm här? Är den ok för att behandla och ta hand om skinnsäterna?
Moderator: Moderatorer
StefanN skrev:Samma innehåll då för det är ju inte samma storlek ens på flaskorna.Jag har både Volvos och IKEAs kit och allt ser exakt likadant ut så när som på etiketterna och trycket/på kartongen. Även färg, lukt och konsistens på innehållet i flaskorna är densamma. Det är rätt länge jag köpte dessa dock så något eller båda kiten kan mycket väl ha ändrats.
andersuw skrev:Har också använt båda, Volvos köpte jag för drygt två år sedan, Ikeas senare. Märker ingen somhelst skillnad på produkterna eller resultatet (ljus inscription). Med det sagt måste de inte vara identiska, men rent praktiskt har jag inte märkt nån skillnad.StefanN skrev:Samma innehåll då för det är ju inte samma storlek ens på flaskorna.Jag har både Volvos och IKEAs kit och allt ser exakt likadant ut så när som på etiketterna och trycket/på kartongen. Även färg, lukt och konsistens på innehållet i flaskorna är desamma. Det är rätt länge jag köpte dessa dock så något eller båda kiten kan mycket väl ha ändrats.
Som rubriken säger. Nog vore det väl kon[…]