Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Helblodsprinsen
volvomatch skrev:
Reneras skrev:Beställde min tjänstebil igår XC60 D4 Summum, AWD, Automat, Vinterdäck, VOC, gummimattor, Lastrumsmatta, vit, landade på 354000. Kunde säkert pressat mer men det blir nog hur bra som helst, nu går man åter inne i väntans tider må tiden rusa men det blir väl som vanligt... :D
Har ni ramavtal?

Har fått ungefär 10000 högre pris än dig på relativt snarlik specifikation.
Svara dig eftersom du inte fått något svar än. Vi har ramavtal men kan ofta förhandla fram lite bättre rabatter beroende på vad för bil och hur mycket utrustning man lägger på.

Min spec som du kan jämföra med:

XC60 D4 Classic Summum FWD AUT
Vit solid
Sensus Navigation
Klimatpaket VOC
Sportstolar
Parkeringssensor fram/bak
Glasögonhållare, offblack
Skålade gummimattor Offblack
Textilmattor Offblack
Mörktonade rutor 5st
18" vdäck på leda

352.000:-
av Helblodsprinsen
Vad tycker ni om Bumper bar, främre stötfångare till XC60? Jag tycker att den blir ganska fet på t ex en svart bil, men på en vit? Känns som den smälter in lite för mycket när bilen är vit, eller?

Vad tycker ni? Skippa eller lägga till?
av KrilleW
Helblodsprinsen skrev:Vad tycker ni om Bumper bar, främre stötfångare till XC60? Jag tycker att den blir ganska fet på t ex en svart bil, men på en vit? Känns som den smälter in lite för mycket när bilen är vit, eller?

Vad tycker ni? Skippa eller lägga till?
Jag har beställt svart metallic med en sån. Tycker det ser grymt bra ut, och gör att bilen ser någorlunda personlig ut bland alla XC60 som rullar ute på gatorna.
av Helblodsprinsen
Håller med er, det blir riktigt snyggt! Men på en vit (som jag beställt) tycker jag att den inte syns så mycket- om man tittar på bilderna. Den smälter liksom in i bilens lack. Är det snyggt ändå eller bara onödigt?
av KrilleW
Ja, det får tummen upp i vitt med!

Fälgarna däremot var gräsliga :shock:
av grålle1
Gummimattor. (Textil till R-design, gissar att man även får gummimattorna där också)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]

Hur och varför vill du dela. Internet fr&arin[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]