Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Flugefmunt
Hallå, jag har tröttnat på min nersuttna, dassiga tyginredning och funderar på att byta ut allt mot en mörkare inredning(beige nu) och jag undrar om det är nån som vet vilka bilmodeller som har i princip bolt-on inredning? Behöver inte vara komplett inredning från samma bil btw.
Användarvisningsbild
av Chewie
Jag har en V90 från -98 där jag monterat grå halvskinn från en 945a istället för den jättetråkiga plyschklädseln. Funkar kanon och både framstolar och baksäte med ryggstöd är bult on, dock bara kombi mot kombi och inte mellan kombi/sedan.
av Flugefmunt
Chewie skrev:Jag har en V90 från -98 där jag monterat grå halvskinn från en 945a istället för den jättetråkiga plyschklädseln. Funkar kanon och både framstolar och baksäte med ryggstöd är bult on, dock bara kombi mot kombi och inte mellan kombi/sedan.
Tack så mycket för svaret! Du råkar inte veta vilken bil man kan plocka matta ifrån? Hört lite olika men ingen som kunnat ge ett rakt svar.
Motoroljenivå

Jag bytte oljestickan på en V60AWD D4 fö[…]

Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.