Moderator: Moderatorer

Ja, typ sånadär, fast mina lyste mer vitt, dina såg blåaktiga ut :)
Bilagor
DSC_8864.jpg
high Power LED till vänster, och ny LED modul till höger, sjukt skillnad :)
DSC_8864.jpg (30.79 KiB) Visad 4946 gånger
DSC_8863.jpg
Bländar inte lika mycket IRL som kameran "ser" men lyser ordentligt bra gör det :)
DSC_8863.jpg (21.8 KiB) Visad 4950 gånger
Idag har jag äntligen fått tummen ur och gjort något jag egentligen skulle gjort efter besiktningen men eftersom jag jobbar igen så står mest min bil, då lastbilen står hemma..
men har idag äntligen satt i USA socklarna i blinkersena (lysande orange) och monterat tillbaka xenonet i halvljuset, samt fick idag "kontrollera bromsljuset" visade sig att en bromsljuslampa typ exploderat, helt silver/svart och sprucket glas.. :)
SBergdahl skrev:De ser inte blåa ut i verkligheten. Matchar originalxenonet ganska bra. Lyser upp riktigt bra, ja :-)

Bilder på usa-hållarna in action? Har varit sugen på såna.
Låter bra det, tekniken med Led's och såna här ledmoduler är awsome, slippa fula glaslampor :P

Yes, denna är från förra året, men så ser det ut :) klart värt det, jag köpte mina på Volvo, dom tog hem dom till dagen efter och tror priset var billigare än Vparts faktiskt, och då ingick oranga dubbelpoliga lampor (satt monterade i förpackningen faktiskt) :P
Bilagor
111.jpg
111.jpg (95.68 KiB) Visad 5486 gånger
Har tröttnat på att behöva fylla på spolarvätska var & varannan dag, så det fick bli ett besök till GDS-hallen för att hitta felet.
Visade sig vara läckage innanför locket till höger strålkastarspolning. Varje gång man spolar byggs ett tryck upp, och då den inte håller tätt läcker det rejält.
Får se om jag ska ge mig på att byta själv eller ej, verkar vara svårt att komma åt...
Skärmklipp1.JPG
Skärmklipp1.JPG (13.64 KiB) Visad 31429 gånger
  • 1
  • 663
  • 664
  • 665
  • 666
  • 667
  • 1912

Tack för alla svar. Har kontaktat bilia an[…]

AWD-bekymmer

VI tog lös haldex-styrdonet DEM. En indikatio[…]