Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av volvo90r
Fick tag i en uppdaterad version av V90 katalogen igår där det finns med information om R-design. Det stod bland annat att ett av fyra teman i förardisplayen kommer vara ett unikt R-design tema :D
av para
volvo90r skrev:Fick tag i en uppdaterad version av V90 katalogen igår där det finns med information om R-design. Det stod bland annat att ett av fyra teman i förardisplayen kommer vara ett unikt R-design tema :D
Så har det väl varit på alla R-design de senaste 3-4 åren?
Vore roligare om volvo kunde öppna upp det så man kunde skapa sina egna tema/färger istället.
av volvo90r
para skrev: Så har det väl varit på alla R-design de senaste 3-4 åren?
Vore roligare om volvo kunde öppna upp det så man kunde skapa sina egna tema/färger istället.
Min senaste volvo var en V70 R-design -13 utan digitala instrument :)
Vet att man har kunnat välja olika teman på volvos digitala instrument men visste inte att det funnits ett som var unikt för R-design?
av KrilleW
Jag kollade in en Bursting blue V90 R-design som stod i Volvo Showroom i Kungsträdgården. Det var några veckor sedan så det är oklart om den står kvar.
av volvo90r
Såg den själv där v31. Har dom haft den på besök där nyligen igen? Jag var inne på Volvo Showroom i Torsdags och då stod den inte där.
Användarvisningsbild
av fjohan82
KrilleW skrev:Jag kollade in en Bursting blue V90 R-design som stod i Volvo Showroom i Kungsträdgården. Det var några veckor sedan så det är oklart om den står kvar.
Förra helgen när jag gick förbi kunde jag bara se S90, V90 och V90CC, ingen R-design, så den kanske har flyttats.
av macattac
vecka 9 (surt när man bor i stockholm och har sportlov då...vecka 8 hade varit nice.)
14% rabatt på rubbet.
av extragloves
Ingen med info om var man kan se en R-design? Framförallt intresserad av att se en med sportstolar med nubuckskinn samt bursting blue färgen.
av filippb
extragloves skrev:Ingen med info om var man kan se en R-design? Framförallt intresserad av att se en med sportstolar med nubuckskinn samt bursting blue färgen.
Det är väl samma sportstolar och klädsel som i r-design xc90 och såna finns det nog gott om runt bland ÅF. Minns att jag provsatt i en sån hos Upplands motor i Akalla i somras.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 39
Åtdragning vattenpump B230E

Alltså redan 14 är mycket på s&ar[…]

B30a i en 740?

men bortsett från regg, så undrar jag […]

Bakbok? Tog ett tag att förstå men du […]

Xc60 Polestar vinterdäck?