Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
I mitt serviceavtal ingår lånebil.. Så lämnar ofta på morgonen o plockar ut lånebilen som teknikern bokat åt mig.. Då kan jag jobba som vanligt under dagen o hämta på eftermiddagen. :)
Användarvisningsbild
av börne
Även jag har fri lånebil, men slutar tidigt fredagar så brukar serva då & ta en promenad osv, skadar inte & blir smidigare för mig då jag börjar jobba tidigt så måste ta fritt nån timme på morgonen annars.
Användarvisningsbild
av apersson850
Jag har inte serviceavtal, men jag brukar helt enkelt gå tillbaka till jobbet under tiden de joxar i verkstaden. Det är 200 meter att promenera, så det är rätt smidigt.
Användarvisningsbild
av Slasse
Nu är det löst. Det UpplandsMotor-kort jag hade var inget riktigt kort med kredit på. Så nu har jag ett med kreditvärdighet så att de kan fakturera kostnaden för varje service som inte kostar något. Glasklart argument. Billånet betalas fortfarande på faktura varje månad.
Användarvisningsbild
av mikethebik
Slasse skrev: så att de kan fakturera kostnaden för varje service som inte kostar något.
Ha ha, underbar logik! :D

Mike
av Cox
Det var det jag försökte få fram tidigare, med lite ironi, från min sida

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Har paff för hela kylaren på våra[…]

Absolut så kan bilen själv bromsa laddn[…]

Elpriset

Såna här verkar ju för bra fö[…]

Transmissionsolja till M66

Ato24.de/en har den bäste "oljehittaren&[…]