Moderator: Moderatorer

Dragit åt bultarna på vinterdäcken. Framförallt framdäcken hade lossat lite, tur att det var mycket körning i etapper idag, några mil hit, några kilometer dit osv. Nu bör jag inte behöva efterdra igen, hoppas jag.
Ah.. Bra påminnelse.. Har nog kört 10-20 mil från bytet nu på andra bilen och ska efterdra på den också.
Bokat om tid för bilservicen. Fick avboka förra eftersom snön kom och jag planerat dåligt. Nu började det bli taskigt med tider, så först den 7 december är det dags. Hoppas de återkommer denna gång gällande önskemålet om provkörning av V90 T5.
Fyllt på spolarvätska - idag igen. Luktade i hela garaget i morse, så förmodligen är det något läckage.
fjohan82 skrev:Fyllt på spolarvätska - idag igen. Luktade i hela garaget i morse, så förmodligen är det något läckage.
Såg att volvo har börjat med hårda plastslangar typ som kabelslang, istället för vanliga gummislang. Väldigt skör, hade av en till strålkastarspolningen när jag byte dimljus sist.
Pmperformance skrev:
fjohan82 skrev:Fyllt på spolarvätska - idag igen. Luktade i hela garaget i morse, så förmodligen är det något läckage.
Såg att volvo har börjat med hårda plastslangar typ som kabelslang, istället för vanliga gummislang. Väldigt skör, hade av en till strålkastarspolningen när jag byte dimljus sist.
Intressant... Jag ska ta mig an och undersöka så fort tiden medger det.
  • 1
  • 661
  • 662
  • 663
  • 664
  • 665
  • 1912
Låscylinder

Nyckeln går in i låscylinder men det g[…]

Nu har det bränt en kabel igen :D Kan det m&o[…]

Felkod

Hej alla. Nybliven v70 97 ägare. Lambda lampa[…]